CONCIERGE: több mint személyi asszisztencia – ahol csak a képzelet szab határt a kéréseknek

Concierge szolgáltatást a legtöbben láttunk már, mégsem tud róla a többség semmit. E kettősség leginkább a hollywoodi álomgyáraknak köszönhető, ahol bár filmek százaiban ismerhették meg a rajongók a Luxury Concierge szolgáltatás fényőzű oldalát, a legtöbb esetben sajnos a Concierge legfontosabb, valódi értéke nem került reflektorfénybe.

Ritkán jött át a filmvásznon, miért és kinek van igazán szüksége a Concierge-re, ami sokkal több mint személyi asszisztencia.

Az EWO Concierge szolgáltatásunkat EQUILOR Wealth Office ügyfeleink igényei szerint állítottuk össze, akik számára a Personal, Business és Luxury Concierge előnyei is elérhetőek házon belül. KÉRJEN VISSZAHÍVÁST diszkrét, diplomáciai tapasztalattal is rendelkező kollégáinktól.

Concierge Hollywoodban

Concierge szolgáltatónak köszönhette többek között a filmvásznon:

  • mindenki Kevinje (Macaulay Culkin) a limuzint és a benne elfogyasztott óriáspizzát a Reszkessetek Betörők 2. részében,
  • Vivien (Julia Roberts) és Edward (Richard Gere) a Pretty Women c. kasszasikerben a kényelmes privát jetes utazást és a luxus reptéri transzfert az operaelőadás premierjére. Ezután szintén Concierge szolgáltatás keretein belül súgta meg Edward Louisnak a szállodaigazgató, hogy ki és hová fuvarozta a Vivient a szállodai luxuslimuzinnal.

De Doug Ireland főportás (Michael J. Fox) is Hotel Concierge kereteiben teljesítette a képzeletbeli Bradbury luxushotel vendégeinek extra igényeit a Szenzációs recepciós c. filmben.

Mindez persze a filmek világa és joggal merül fel a kérdés bárkiben, hogy milyen mértékű lehet a korreláció a valósággal. Nos, bizonyos esetekben nagyobb, mint elsőre gondolná.

Extrém Concierge kérések – tényleg bármit lehet?

Extrém, őrült vagy éppen sokkoló – valószínűleg ilyen és ehhez hasonló jelzőkkel illetné egy átlagember azokat a néha hajmeresztő igényeket, amit egyes Concierge ügyfelek meg szeretnének valósítani.

Bár a szakmai megközelítés szerint a Concierge szolgáltató feladata nem az igény minősítése, hanem annak feltérképezése, hogy megvalósítható-e a feladat és ha igen, akkor miként.

„Számunkra nem létezik extrém, őrült vagy sokkoló kérés, csak egyedi. Concierge szolgáltatóként pedig annyi a feladatunk, hogy minden egyedi igényt gyorsan és a lehető legmagasabb minőségben kielégítsünk.”

– szól Teremi Orsolya és Kaczmarczky Gábor hitvallása, akik az EWO Concierge szakértőiként több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek az egyedi kérésekkel kapcsolatban.

3 legendás Concierge kérés – valódi ügyfelektől

Tucatnyi legendás, egyedi Concierge kérés kering a köztudatban, amelyek közül most hármat szeretnénk megosztani az olvasókkal.

A legmenőbb szülinapi papagáj

Egy mallorcai születésnap alkalmával olyan meglepetésötlettel állt elő a vendégek egy része, ami, ha megvalósul, akkor jó eséllyel életre szóló élményt jelentett volna nemcsak az ünnepeltnek, hanem az összes résztvevőnek is.

Az igény szerint az ünnepelt egy szép papagájt kapott volna ajándékba, annak rendje és módja szerint: becsomagolva, díszes kalitkában, széles mosollyal és gratulációkkal kísérve.

Extra meglepetésként maga a papagáj is felköszöntötte volna az ünnepeltet e jeles nap alkalmával, miközben elcsicsergi a „Happy Birthday” című dalt.

Oroszul (!) éneklő papagájt azonban nem talált a Concierge szolgáltató, volt viszont „raktáron” angolul és franciául beszélő papagáj, ami a megrendelő számára megfelelő alternatíva volt.

Az eset kiválóan példázza, hogy a Concierge szolgáltatók elvileg nem ismernek lehetetlent.

Romantikus vacsora egy vörös szikla tetején

Sedona (Arizóna) egyik vörös sziklájáról szerette volna élvezni a panorámát egy pár, miközben évfordulójukat ünneplik egy romantikus vacsora közben.

Mindez elsőre nem tűnik lehetetlen küldetésnek, viszont a jellegzetes vöröses arizónai sziklákon nem tudnak biztonságosan landolni a helikopterek, ezért alternatív megoldást kellett találnia a Concierge szolgáltatónak.

Végül egy helyi golfpálya szikláján landoltak, ahol a szálloda séfje gasztronómiai élményekkel halmozta el őket.

Zöldben pompázó fogások

A texasi Austinban egyedi gasztronómiai élményre vágyott az egyik vendég, és arra kérte a hotel Concierge szolgálatát, hogy kizárólag zöld színű ételeket szolgáljanak fel neki. Zöld köreteket, főételeket és szószokat.

A kreatív helyi séfeknek hála teljesült a különleges kérés és a vendég elégedetten távozott. Egyedül a tányérok színét illetően nem tudott megfelelni a speciális elvárásnak a szolgáltató, de ez elfogadható kompromisszum volt a kérést illetően.

Konklúzió

A Concierge tehát az igények tekintetében valóban nem ismer határokat. Az ügyfél bármit kérhet, egy profi Concierge szolgáltató pedig el fogja neki intézni, amennyiben az nem sért jogi vagy morális kérdéseket, és reális.